Alexandra Bukovčanová

13. septembra 2010

VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010

viii-az-pneu-autoslalom-translata-20101

Po veľkonočnom AutoSlalome, kde finančný riaditeľ Translaty Tomáš Polerecký získal celkové 2. miesto, sa rozhodli skúsiť si trať na piešťanskom letisku aj ďalší dvaja členovia Translata teamu. Rekordná účasť 128 slalomárov na VIII. AZ Pneu AutoSlalome TRANSLATA 2010 nikoho z nich neodradila a tak sa s ústredným mottom „Prežiť“ pustili do boja s trochu mokrou, takmer 2 kilometre dlhou traťou. Medailovú pozíciu opäť obhájil Tomáš Polerecký tretím miestom vo svojej kategórii, no aj nováčikovia Peter Nádaský a Lenka Svetlíková boli spokojní. V silnej konkurencii síce nezvíťazili, no nad vlastnými obavami áno a už trénujú na ďalšie slalomy.

 

VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_1 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_2 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_3
VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_4 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_5 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_6
VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_7 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_8 VIII. AZ Pneu AutoSlalom TRANSLATA 2010_9

 

It's a dream come true for me to work for a company where I trust the people and the services 100%. Peter Drucker was right about one thing: "The best way to predict the future is to create it," which is why it'll be my pleasure to brief you on the future direction of the translation sphere as well as the hidden pitfalls of marketing.